BOURGINI inductie kookplaat 30.1111

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BOURGINI inductie kookplaat 30.1111 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ivan 15-04-2020

Goede inductie kookplaat en supergoede service

Twee weken geleden kocht ik de Bourgini inductie kookplaat voor erbij en om ervaring op te doen met koken op inductie. De kookplaat is erg fijn in gebruik. Het bedieningspaneel is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. De kookplaat kan in stapjes ingesteld worden van laag naar hoog vermogen tot 2000W. Dat is prima in gebruik. Kortom, de kookplaat doet wat het moet doen. De service van Bourgini is ook erg goed! Vorige week viel er per ongeluk iets zwaars op de glasplaat en de plaat brak. Natuurlijk helemaal mijn eigen schuld. Toen ik contact opnam met de klantenservice van Bourgini kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Voor een klein bedrag is de kookplaat vervangen voor een nieuwe. Dit had ik niet verwacht. Het product is goed (cijfer 8) en de service is goed (cijfer 9). Wat mij betreft reden om voortaan in dit merk te investeren.

Pluspunten

• service reageert snel en is goed
  • functionaliteit is duidelijk en goed

Minpunten

• Het ventilatortje mag nog stiller